К основному контенту

Ранкова чашка кави для вашої шкіри - скраб TONYMOLY Art Cappucino Cream-In Srub

Ви любите каву? Я - дуже! І моя шкіра також. Вирішила я її побалувати і придбати скраб від TONY MOLY, у вигляді чашечки кави
До пари йому існує ранкова маска, у вигляді чашки чаю, але в мене її поки що немає :( Але скраб мене порадував за двох ))
Скажіть, що з першого погляду не відрізниш від звичайної чашки? Дизайн мені смакує =)) Не дарма отримав премію за кращий дизайн 2010.
Тут баночка більша, скраб важить 80 грам. Легкий у використанні. Скраб з натуральним екстрактом кавових зерен відлущує та знімає набряклість. Кому після веселої нічки - саме те!! ))
Ось така коричнева субстанція, схожа на яблучний джем, але з ароматом капучіно!
Скраб, насправді, має дуже малу кількість відлущуючих часточок, тобто він очищує не механічним способом. Він більше крем-скраб.
Дуже зручно, що в комплекті йде ложечка, якою можна набирати скраб. Цієї кількості, як на фото, мені було навіть забагато на одне застосування.
Наноситься він легко і має легкий коричневий відтінок, але під час масажування він перетворюється на білий. Це означає, що всі токсини вивільнились, відмерлі клітини відлущилися і скраб пора змивати.
Після скрабу шкіра дихає і готова до подальшого догляду =)

Оцінка 5
Ціна 100грн

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)