К основному контенту

Гель з екстрактом равлика 92% MIZON - All in one snail healing cream MIZON

Цей крем обіцяє неймовірні результати, завдяки своїй формулі - майже 92% екстракту секрету равлика. Виробник, звичайно ж, Південна Корея. Шкода, що його зняли з виробництва.
Дизайн у нього поганенький, як для дієвого крему, але за таку ціну цілком виправданий. Ну хоч мембранка є, і за те дякую =)
Цей крем-гель є омолоджуючим засобом, містить екстракт слизу равлика и EGF (епідермальний фактор росту), які  на рівні клітин і молекул доглядають за шкірою обличчя, а саме борються зі зморшками, нерівностями, постакне, відбілює, зволожує (але на моїй шкірі дуже слабо, а для сухої шкіри обовязково потрібно додаткове зволоження), вирівнює текстуру шкіри і тд.
На вигляд він і справді щось середнє між кремом і гелем. Але для мене ще важливо, що він без штучних добавок, фарбників та ароматизаторів.
 Не містить алкоголю, швидко вбирається. Наносити легкими масажними  рухами до повного вбирання. Досить економний. Я використовую під нього есенцію.
Цікаво, що екстракт равлика виробляють досить мирним шляхом. Їх не перемелюють у блендері, як бі хотілося кровожерам =))), а просто трохи лякають, при чому равлики виділяють вельми цілющій екстракт секрету ))
Такі гарненькі! І чим же їх лякають, цікаво?
Ось так виглядає моя шкіра після гелю, задоволена, але не блискуча =))
Оцінка 5
Ціна 70 грн

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)