К основному контенту

Камінці-самоцвіти. Мінеральні тіні в моїх руках.


Одразу скажу, що я не великий прихильник мінеральних тіней. Не через те, що з ними щось не так, а через те що я не маю стільки часу, щоб створити з них щось гарне в своєму макіяжі.
Але все ж таки послухайте мою історію знайомства з цими прекрасними мінералами.
Денне світло

Електричне освітлення
Про мінеральну косметику зараз балачки на кожному розі. Я вирішила, що мені також терміново потрібно її спробувати. Так з’явився в мене цей набір – одинадцять маленьких баночок із матовими і блискучими тінями. Відтінки, в своїй більшості, не на кожен день. (де були мої очі?) Я не буду описувати кожен відтінок, краще покажу детальні фото.

 І кожен окремо. Обережно, багато фото










Мій досвід. Я вирішила спробувати вплітати в щоденний макіяж очей один чи два відтінки тіней. Розкручування-закручування баночок стало каторгою. Тіні розтрушувалися на стіл, потрібно було підстилати щось під низ. Також вони осипалися під очі, навіть якщо на пензлику було зовсім трошки. Набирала я іх пласким пензликом, з натуральним ворсом і наносила вбиваючими легкими рухами на базу від  essence . По інтенсивності вони мені нагадали пігменти від Нікс. 
На свотчах тіні без бази
Електричне нейтральне освітлення
Електричне освітлення (тепле)
Денне світло
На цьому фото видно інтенсивність тіней на відстані. Тіні жирненькі, не сухі, ідеальна щільність, можна нашаровувати. якість просто на висоті. Ох, якби вони ще були спресовані. Словом, вони чудові, але я тепер точно знаю, що це не моє.  Тому фото макіяжу не буде. А які у вас відносини з мінералами?

Оцінка 4
Ціна 20 грн за баночку
Ваша Соня)

Комментарии

  1. такие насыщенные оттенки! я не пользовалась минеральной косметикой, поэтому ничего сказать не могу)

    ОтветитьУдалить
  2. Я закинула свої мінеральні тіні – вони дуже пиляться, потрібно обережно наносити і розтушовувати, а я повсякчас поспішаю. Спробую зробити макіяж ними на цих вихідних, якраз буде вільний час і привід

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ось і у мене не вистачає часу на них. Тим паче, я так і не навчилася з ними поводитися.

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)