пятница, 21 сентября 2012 г.

GIVEAWAY!!! Конкурс для вас ) ЗАКІНЧИВСЬ


ВІТАЮ! Сьогдні мій блог перейшов рубіж у 5 тисяч переглядів! Невелике свята, але все ж ))Тому я приготувала невеликий подарунок ) Зараз це модно називати словом GIVEAWAY.
Що Вам потрібно зробити?
*Бути підписаною на мій блог
*Вам має бути 18+ років
*Розмістити посилання на мій блог у будь-якій соціальній мережі або форумі
*Посилання на ресурс  з вашим постом мого блогу написати тут у коментарях
  Чекати результатів конкурсу))
Приз: Мило з женьшенем DongsanC&G ginseng Soap (100g)
          Маска для обличчя SPA
          Лак для осені
          ВВ-крем без ефекту вибілення
          Мило ручної роботи
          Буси із сережками

Переможець буде визначений за допомогою генератора випадкових чисел
І чекайте, скоро тут вийде стаття-підбірка «Що модно осінню 2012» Повний фарш =)
Дякую, що зі мною )*


3 комментария:

  1. http://www.facebook.com/tanya.prima.1

    да,да спасибо Вам за ваши советы!

    ОтветитьУдалить
  2. http://www.facebook.com/svitlana.voronets

    В тебе дуже інформативий і цікавий блог! Так тримати!!! З задоволенням прийму участь в твоєму конкурсі!

    ОтветитьУдалить
  3. Переможець визначений за допомогою генератора випадкових чисел, і це коментар №1. Дуже дякую вам за участь!

    ОтветитьУдалить