К основному контенту

Містичний кіт HOLIKA HOLIKA Merry Holika All Over Face

Про знаменитий магазинчик HOLIKA HOLIKA можна писати безмежно, але одне з його найкращих товарів прикрашає тепер і мою полицю. Це засіб 2-в-1, який не може лишити байдужим жодну дівчину - HOLIKA HOLIKA Merry Holika All Over Face, хайлайтер-румяна
Ось так виглядає картонний пакуночок, з гарненькими нічними кішками..Муррр. Сам футляр також в зловіщо-потаємному образі, глянець додає грайливості. Відкривається при натисненні кнопочки
До хайлайтера додається широка кисть, також запакована. Приємно, коли все зроблено "на совість"
Фотографувала я багато і не могла відірватися, хіба можна зайвий раз подивитися на цю красу ))
Киця на кольоровому фоні слугує і румянами, і хайлайтером (світлі відтінки з блиском), і для скультурування обличчя
Зручною кистью можна набрати потрібний відтінок, або змішати декілька
Кисть достатньо щільна, а ворсинки м'які, добре набирають пігмент
Ще один його плюс - це дзеркало, дуже зручно в дорозі
В складі рослинні екстракти і пил дорогоцінного каміння. Яскравий шиммєр, у вигляді крупних блискіток після кількох нанесень зникає і хайлайтер не так епатажно виглядає, а просто працює належним чином
Ось він уже нанесений у якості рум'ян і також як хайлайтер. Тепер кілька фото при різному освітленні та відстанях.
Основа м'яка, наче крейда, чудово розтушовується і лягає рівно. Тільки після першого разу блискітки на всій щоці, але згодом їх менше, і вони чітко знають своє місце =)
Тут добре видно, що цей засіб дає рівний натуральний відтінок, обличчя виглядає свіжим і відпочилим
На ВВ-крем лягає досконало, ефект голого обличчя, молодієш на очах =))
А ось після кількох годин прогулянки, на вечір я стомлена - моя шкіра - ні =)) Але, побоююсь, що вистачить мені його не надовго, особливо при щоденному використанні, та й ціна кусається
Оцінка 5
Ціна 160 грн

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)