К основному контенту

Ммм, полуничка...Creamy Latte Strawberry Cleansing Foam від Missha

Моїми фаворитами у вмиванні після гідрофільної олії були яйця HOLIKA HOLIKA, але я таки наважилася спробувати всіма улюблену пінку для вмивання від Missha
                                                   
Пінка добре запакована у захисну плівку, треба ж добре берегти таке добро вагою в цілих 172 гр. Чому саме 172? Боже, я тепер ночами не спатиму =)))

Я дуже довго думала, чи купувати її. Все мені не давали спокою відгуки про хімічний специфічний аромат. Але хочеться, гірше ніж болить =)
Під ковпачком сюрприз - запаяний носик. Ох, і не питайте чим я його розкупорювала ))) Та це тільки підігрівало цікавість...
І ось, нарешті!!! Кольору ніжно-рожевого з перламутром легка кремово-мусова консистенція. Спершу я таки перестаралась, стільки, як на фото - забагато!!! Маленької горошинки справді вистачає для вмивання всього обличчя.
Піниться просто чудово в густу масу, наче маска. Запах приємний, справді трохи хімічний, але не нав'язливий, ніжний, полуничний. Після змивання ще деякий час присутній, хоча обличчя вимиває до скрипу.

В цілому задоволена, гарне очищення, особливо після ВВка. Не пересушує шкіру, але після нього я одразу помітила проблемні місця і швиденько зробила пілінг з пробнічку, який дістався мені у подарунок, під прикольною назвою О НUI. Та не про нього )) Пінка зачаровує - це точно!
Оцінка 5
Ціна 40 грн.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)