К основному контенту

Кольори літа - лаки від М.А.G.

Лаки від М.А.G. спокушають не тільки кольорами, але і ароматом, випустивши серію АROMA. З неї і почну )
Класичний кораловий колір. Для насиченого відтінку потребує двох нанесень. 12 мл.
На протязі дня я чітко відчувала на нігтях солодкуватий аромат апельсину. Дуже класно!
Кісточка зручна, ворсинки гнучкі, м'які.
 Лак розподіляється рівномірно, швидко сохне, після другого нанесення ідеальний насичений колір. Цей манікюр робила в один шар. Колір матовий. 11 гр.
Цей лак іде з легким перламутром. Також класний насичений колір.
В поєднанні з оранжем можна робити градієнт, який буде актуальним і восени.
Кісточка більш жорстка, але не створює проблем при нанесенні. В цілому, виправдовує свою ціну.
Багатоцільовий блиск можна використовувати, як базу, самостійно, або поверх лаку. Кісточка тонша, ніж у інших лаків та довша. Сам блиск дуже рідкий, тому вистачаю маленької краплинки на нігтик. 12 мл.
Насправді непогано працює, добре закріплює лак, дає блиск свіжого манікюру. Хороша річ за невисоку ціну. Цілком задоволена.
Продукція М.А.G. загалом сподобалась, можна сміливо рекомендувати.
Оцінка 5+
Ціна: лак оранж - 15 грн
         лак жовтий - 11 грн
         блиск - 16 грн

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)