К основному контенту

Рожеві щічки тільки на морозі? FlorMar рум'яна №91

За своєю природою у мене бліде обличчя і червоніє нерівномірно, тому власного красивого рум'янцю я не маю. Для цього в мене є кілька помічників. Я люблю персикові відтінки і на щічках вони чудово освіжають обличчя.
Футляр простенький, довгим манікюром краще не відкривати) Не дуже зручна застібка.
Пензлик жорсткий і ним набирається забагато рум'ян. Я такі не дуже люблю, розтушовка ним складно виконується.
Зліва наш герой, праворуч - Silky Touch Blush
Чим вони мені подобаються? З ними легко працювати, дуже м'які, пігментовані, мають ледь помітний шимер і досить довго тримаються. Дають делікатне світіння, що робить обличчя відпочилим.
На світлій шкірі вони більш помітні, просто як квітка розквітають на щічках.
На засмаглій шкірі Флор менш помітні, тут вони ніби зливаються з тоном шкіри і дають невеликий рожевий відтінок. Загалом я без них  не можу, вони просто улюблені і точно нескінчені! В упаковці 7 гр.
Оцінка 5
Ціна 35 грн

Комментарии

  1. У мене також дуже світла шкіра.Треба буде обов'язково спробувати ці рум'яна)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тоді точно пасуватимуть! У мене взимку шкіра дуже світла, а влітку засмагає швидко, от і доводиться викручуватися :)

      Удалить
  2. у меня тоже есть эти румяна) довольна ими)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. значить це не самообман і вони справді класні)

      Удалить
  3. Спасибо за обзор)))
    Прикуплю пожалуй) Я раньше не пользовалась румянами, но вот хочу приобщиться, и думаю что такие недорогие и доступные будут неплохом началом)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я взагалі раніше думала, що рум'янами користуються тільки жіночки за 40 з ринку)) але коли почала користуватися тональними, обличчя стало пласке,невиразне і явно вимагало негайно його освіжити)

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)