К основному контенту

Крем? Пудра? Крем-пудра BB Cream 8в1 від Bourjois!

Моя шкіра далека від ідеалу, хоча і не має особливих проблем. Мабуть, найбільша її проблема - це її хазяйка, що не часто балує її ідеальним доглядом. Тому проблеми я частіше за все маскую і тому в мене вже цілий арсенал тональних засобів. Але зупинитися не можу, як тільки бачу на полиці новинку - ніжки самі біжать до тестера і все, зі мною додому повертається чергова баночка-скляночка. Доктор, це лікується?
Півроку тому я повернулася з магазину із новинкою Bourjois Крем-пудра BB Cream 8в1 у відтінку 21 Vanille.   6 гр. продукту.

Упаковка мені спочатку дуже сподобалася, застібка - легкий магніт, нігті не зламаєш)) Кришка зі зручним дзеркалоьцем обертається на 360*. Спонжик досить прийнятний до використання. Але через тиждень носіння в сумочці (це явно дорожній варіант) футляр потерся,  стали помітні подряпини, через отвори під спонжом пил потрапив до крему і на люстерко. Навіть не знаю...бажання користуватися відпало.
 Хоча в сам крем я закохалася ще в магазині. Легка гелева текстура м'яко розподіляється досить тонким але щільним шаром. Покриття на відмінно. Відтінок справді підлаштовується під тон шкіри, як і у справжнього ВВ. Трішки може полосити, але можна підлаштуватися. Інколи використовую як коректор. За рахунок зволожувальної основи мені не сушить навіть під очима.
Тепер моє чисте обличчя без будь-якого макіяжу. Ну, яка вже є :))
 Тепер з кремом. Різниця очевидна, тон вирівнює, невеликі недоліки та пори маскує. Постакне не маскує, але я наношу як коректор на плямки і фіксую пудрою, тоді сліди не так помітні.
Я не сердита, просто світло в очі, рання весна надворі))
 Я думаю, це прекрасний продукт, підходить навіть комбінованій шкірі, хоча без пудри я не ношу, відчуття "вологого" обличчя. Для сухої буде просто знахідка. Футляр підкачав, зіпсував і продукт і настрій. Можливо, коли з мене змиється засмага, я спробую реабілітувати цей крем. І він знову стане фаворитом)
Оцінка 5+ за засіб
             4- за футляр
Ціна 99 грн по акції в Просторі. Зараз близько 140-180 грн

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)