К основному контенту

Нагорода The Liebster Blog Award

The Liebster Blog Award - це винагорода, яка дається одним блоггером іншому блоггеру. Свого роду "дякую за проведену в блозі роботу. Її дають початкуючим блоггерам з менш ніж 200 підписчиками .
Якщо Ви отримуєте цю винагороду, то повинні написати 11 фактів про себе і відповісти на 11 питань, заданих Вам тим блоггером, який Вас номінував. Ви можете передати цю винагороду 11 іншим блоггерам (дайте їм знати про те, що вони номіновані) і поставити їм 11 питань. Номінувати того, хто номінував Вас, не можна.
Мене номінувала на нагороду чудова дівчина Вікторія, за що їй величезне ДЯКУЮ))
Насправді для мене це не настільки вже і гра чи нагорода, а можливість дізнатися про улюбленого блоггера трохи більше.
Мої відповіді на питання Вікторіїї:
1. Какой стиль музыки предпочитаете?
В: Я не схиляюся до стилів, люблю БИ-2, та Океан Ельзи. Хоча ні, люблю рок :)
2. Как проводите свободное время?
В: Весь вільний час проводжу зі своїм маленьким сином, це для мене найкращий відпочинок))
3. В каких странах побывали если нет то куда бы хотели отправится?
В: Я дуже люблю подорожувати країною, була на Говерлі  і Айпетрі, в Києві і Донецьку, Запоріжжі на Хортиці і вважаю, що потрібно знати свою країну, а вже потім відкривати світ за її межами. Але дуже б хотіла побувати на Батьківщині Да Вінчі Італії, а саме у Венеції.
4. Какая у Вас мечта?
В: Як не дивно, але для мене найзаповітніша мрія проїхатися по Німецькому автобану на швидкості 120км/год, за кермом...мм, можливо Ягуару?)))
5. Почему Вы начали вести свой блог?
В:  О, відповідь у всіх мабуть одна - з великої любові до косметики, а взагалі я на неї хворію)))
6. Какие качества цените в людях?
В:  Щирість. Це найголовніше. Якщо мені подобається людина, я це одразу показую, якщо ні - теж не приховую, і жадаю од людей того ж. Навіщо мучити один одного своєю присутністю?))
7. Ваша любимая книга?
В: О. Генрі "Осінній листок". Для мене це шедевр і його основне послання є для мене життєвим кредо.
8. Ваш beauty-секрет?
В:  Це мило для обличчя з олією чайного дерева, воно ніжно очищує і присущує запалення. 9.Любимое блюдо. Желательно рецепт =))
В:  Дуже просто)) Це жульєн. Готується швидко, особливо коли гості подзвонили за годину до приходу))
Рецепт: Пів кіло курячої грудинки, 200 гр грибів, 2 картоплини дрібно порізати, викласти в скляну каструлю, посолити, перець до смаку, заправити 3 ст. ложками майонезу, зверху натерти 200 гр. сиру і в мікрохвильову піч на 30 хв. Ароматна вечеря готова!
10. Любимая цитата
В: "Звезды светят вниз,пристально следя за тем,как мы проживаем наши маленькие жизни,- и оплакивают нас..." Моне Нодлс
В одій фразі вся трагічність нашого існування на землі, це і забруднені річки, і загублені долі, і жорстокість, і любов...
11. Есть ли еще хобби помимо блога?
В: Мені інколи навіть здається, що їх аж занадто багато))) Я люблю готувати, улюблені рецепти завжди зі мною. Люблю живописання, так як це частина моєї професії, то я не можу цим не захоплюватися))  Багато часу витрачаю на політику і соціальні проекти. Також раніше біла у модельному бізнесі, але через "тупість" професії на підйомі пішла з неї. Ви не подумайте, я не звинувачую моделей у тупості, просто для мене це було надто нудно,  ходити по подіуму чи кривлятися обличчям. Але це стало цікаво моєму сину, і я його в цьому не обмежую)
11 фактів про мене:
1. Не люблю троянди. Улюблені квіти - гладіолуси, ромашки і польові квіти.
2. Виховую сина.
3. Обожнюю готувати.
4. Ціную дружбу. Кожна людина в моєму житті дана мені з вище.
5. Переймаюся проблемами міста. Мені не байдуже де я і як живу.
6. Косметика піднімає натрій краще шоколаду :)
7. Люблю шумні компанії і подорожі з друзями.
8. Зранку найкраща їжа це кукурудзяні пластівці в молоці або мюслі.
9. Після модельного досвіду набрала 10 кг...упс))
10. Найкраще місце для відпочинку - берег моря чи річки. Я б під ці звуки прибою прожила б все життя)))
11. Для мене кожен читач мого блогу цінний скарб. Щиро всім вдячна)*
Мої питання для номінованих:
1. Що завжди носиш у сумочці?
2. Чи любиш ти тварин?
3. Що ти давно хотіла зробити, але ніяк не зробиш?
4. "Твоя" пісня?
5. Маскарадний макіяж. Наважилась би зробити чи просто  просто б купила маску?
6. Актор, гідний Оскара, на твою думку?
7. Те, що ти б ніколи не зробила?
8. Якби була можливість подорожувати майбутнім, ким би ти стала? У яке сторіччя б потрапила?
9. Улюблена казка дитинства?
10. Яке б питання поставила сама собі?
11. Дім твоєї мрії?

Комментарии

  1. Спасибо за ответы,было очень интересно почитать) и сразу вопрос)) что за мыло с маслом чайного дерева?))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А мені було цікаво взяти участь)) Це звичайне мило за 7 чи 10 грн з Оріфлейму, але для вмивання просто чудово підходить, добре милиться, піна ніжна, не сушить шкіру, але має антибактеріальний ефект, я дуже рада що його відкрила для себе

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)