К основному контенту

Палетка Sleek Divine ACID

О, про цю палеточку я мріяла довго і чекала з нетерпінням. Мінеральні і м'які, що може бути краще. Про них багато писали, але нормальні свотчі було дуже складно знайти. Тож замовила на свій страх і ризик.
І ось вони, схожі на мою шкільну акварель )))
Дуже м'які, дехто навіть скаржився, що вони аж надто кришаться. Долетіли цілі, і то добре )
Ось така гарна коробка. 12 сегментів по 1.1 гр.
Перша частина складається з трьох насичених відтінків, описувати які я не бачу сенсу. В житті - як на фото. Всі матові, окрім першого верхнього і другого нижнього
Друга частина не менш барвиста, матові чорний, помаранчевий та салатний. Інші шимерні.
Хаотичний свотч. ):

Тіні добре пігментовані, легкі, шовкові і дуже насичені! .Та іх можна наносити як тонким шаром, так і інтенсивно. Ходять думки, що їх не можна носити на кожен день, але я роблю так: наношу легким шаром потрібний відтінок, а потім приглушую його сірим металічним з цієї ж  палетки, синім або чорним і готово!
Ось що в мене виходить.

Оцінка 5+
Ціна 92 грн
Слідкуйте за оновленнями ВКонтакте

Комментарии

  1. Мені завжди було цікаво куди, окрім карнавалу, можна нафарбуватися такими відтінками – тепер буду знати. Я б, мабуть, не наважилася купити таку яскраву палетку, а у вас вийшов напрочуд гарний макіяж.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже дякую!!! Я купувала її не для щоденного використання, але коли спробувала якість, стало шкода залишати пролежувати їх і вирішила спробувати якось примінити на ділі =)

      Удалить
  2. А де ви її купували? Дякую!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. http://makeup-review.com.ua/threads/1428-sp-bb-cream-aziatskaya-kosmetika-(sasa.com-ebay-testerkorea.com) ось тут тема, дівчина замовляє з оф. сайту sleekmakeup.com під своїх 10%. Виходить не дорого ))

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)