К основному контенту

Моя любов - блиск для губ Inglot Lip Duo Gloss Ice Cube #30

Хочу поділитися своєю радістю - новим блиском від  Inglot. У нього дуже незвична упаковка, але і якість вражає


Почнемо з зовнішнього вигляду. Куб, який розкривається на 180 градусів. В комплекті немає ні дзеркальця, ні пензлика для губ. Але це не велика втрата, так як блиск можна наносити вдома і кілька годин не підправляти.
В середині фарба для губ кремової текстури і прозорий блиск. Сам блиск я наношу поверх кольору і він переливається всіма кольорами веселки.
Фарба чудово перекриває власний колір губ і тримається напрочуд добре. Через 3-4 години (без перекусу) або 2 год. з перекусом блиск трохи з'їдається і лишається липка плівка, АЛЕ колір губ залишається таким, як при першому нанесенні.
 Запах карамелі, досить відчутний, але не бридкий. На губах відчувається десь на протязі години, не більше
Білий блиск складається з маленьких, і абсолютно не відчутних на губах, блискіток.
Це щойно нафарбовані губи, блиск лежить рівно. не забивається в зморщечки, не підкреслює лущення. Просто ідеальний в носінні.
Це через 3 години після нанесення та доброго сету суші =) Блиск трохи зник, але губи зволожені, доглянуті і мають колір, як і на початку його нанесення.





Чи куплю я його знову? Звичайно, але інший відтінок )
Оцінка 5- Мінус за завищену ціну
Ціна 124 грн
Слідкуйте за оновленнями ВКонтакте

Комментарии

  1. Красивый блеск! Сама на него смотрела, но он требует применение кисточки, а это не всегда удобно, поэтому я купила блеск-пробирку от Inglot. Но этот Duo тоже очень нравится!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Абсолютно згодна, часто я ним не користуюся саме з цієї причини(( А от з пробіркою чудова ідея!

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)