К основному контенту

Мат і глянець в блисках Maybelline

Як і більшість юних дівчат я віддавала перевагу блискам, а не помадам. Зараз ситуація трохи змінилася, але не про це. З тотальним "перетрухом" моїх блиско-запасів я виділила кілька улюблених, якіми я особливо не захоплювалася, але як виявилося, користувалася мало не щодня. І так, мій улюблений нюд від Maybelline:


Верхній відтінок з серії WaterShine Carats №613Cosmic coral, 5 мл
Нижній із серії Watershine Gloss №130 Frosted mello, 5 мл

 Приємне знайомство починалося з зручного дозатора , якій виділяє саме стільки блиску, скільки потрібно. Блиски мають приємний не хімічний фруктовий аромат. Упаковка теж на рівні, витримала 3-4 місячне тертя в косметичці. Такого не витримував у мене ще жоден засіб для губ. В основі багато надзвичайно блискучих часточок, що роблять губки неймовірно об'ємними! На цьому їхні збіжності закінчуються, перейдемо до індивідуальних характеристик.
  WaterShine Carats №613Cosmic coral має легкий невагомий відтінок коралу і незліченну кількість досить відчутних блискучих часточок, що плавають у липкому варенні. На губах відчуття жахливе :) але ж результат!!! Така краса змушувала мене знову і знову наносити його на губи і нічого вдіяти не можна)) На сонці виграє неймовірно! Тримається дуже довго і, навіть, коли більша частина "сиропу" зникає, маленькі зірочки лишаються на губах. Мабуть, це єдиний вірний кавалер, який залишиться з вами назавжди :)Але все ж за липкість і трохи великуваті блискітки ставлю 3+
 А у цього товариша,  Watershine Gloss №130 Frosted mellon, немає жодного мінусу! Консистенція просто повітряна, ніби мус. Він майже не відчувається на губах, лише повний комфорт. Також блиск чудово зволожує та захищає губи. Я завжди користувалася саме ним після чергового обвітрення. Відтінок повністю перекриває власний тон губ. Блиск густий, але не тягучий. Стійкість також на висоті, витримує легкий перекус. 3-4 години, як для блиска - це рекорд(та й для деяких помад приклад)
Ціна по 58 грн.
Слідкуйте за оновленнями ВКонтакте

Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)