К основному контенту

Що може зіпсувати відпустку? Або бідні мої ніжки :(

Погодьтеся, у відпустку ми ідемо не тільки відпочити, але й "людей подивитись, себе показати". Я завжди готуюсь ретельно, враховуючи помилки минулих років. Наприклад, позаминулого літа я нашвидкоруч голила ноги разовим станком для гоління, так як забула свої засоби для депіляції, і отримала поріз на нозі см 5-7. Чи варто розповідати як я проходила решту відпустки і з яким настроєм?... Щось я забалакалась)) А ось герой мого літнього жаху:
 Так-так, це шкарпетки-пілінг для ніг. Компанія Purederm випустила таке диво. До цього я користувалася аналогічним засобом від Тоні МоліІ була в абсолютному захваті. Але тепер, я готувалася зробити свої ніжки знову гладенькими і ніжними. В даному пакеті були вже готові "ніжки" насичені розчином. Тримала 1,5 години. Перші чотири дні були звичайні відчутті, потім почала злазити шкіра, але на сьомий день все припинилося, хоча 50% -60% поверхні стопи залишилися в попередньому стані. Решту я через кілька днів розпарювала та відшліфовувала стопи з величезним зусиллям. Шкіра знову стала грубою, ніжки стали виглядати так само, як і ДО процедури.
Жахливе розчарування, особливо з огляду на те, що таку процедуру можна робити тільки раз в пів року. Зараз я посилено зволожую ніжки, скрабую...Чим ще можна зарадити, чим ви готуєте стопи до відпустки? Допоможіть порадою!
Оцінка 1-
Ціна 35 грн
Заходьте на вогник ВКонтакті

Комментарии

  1. Жаль конечно, главное, что не хуже)

    я обычно делаю так. Попарить ножки в насыщенном растворе сода+соль, пол часа минимум. жесткой пилкой полируем пятки.
    А еще мое любимое - не жалея лье перекись водорода на ватные диски и прикладываем к проблемным участка. заматываем ножки в пищевую пленку и одеваем шерстяные теплые носки. час-полтора так ходим, затем полируем пилкой. лапки после таких процедур, как у младенца.
    На пол гда конечно не хватает, но тоже отличный результат из подручных средств.

    ОтветитьУдалить
  2. Мабуть, мені пощастило) Щиро дякую за пораду, спробую обидва рецепта. Насправді, я стала жертвою власних лінощів, бо легше купити готове рішення, ніж постійно слідкувати за доглядом, але, як виявилося, останнє набагато безпечніше і надійніше)

    ОтветитьУдалить
  3. Отличный обзор, давно хочу попробовать!!

    http://beautyselective.blogspot.ru/

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)