К основному контенту

Tangle Teezer. Мій досвід.

Якщо я скажу, що я купила найкращу в світі щітку для волосся, то ви мені, звісно, не повірите)) але для мене вона справжня кудесниця)) Таке диво з волоссям могла зробити тільки вона!!!!!
Коштує вона не дешево, то ж давайте подивимось, чи варта звичайна, на перший погляд, щітка таких грошей?
Її плюси: не електризує, не заплутує, не видирає і не тягне волосся. Не пошкоджує волосся при розчісуванні. Розплутує навіть у мокрому вигляді волосся. Нею зручно наносити маски, бальзами, легко миється. 

Розчісувати нею можна від самих коренів, а не з кінців, як звичайною щіткою.
Сама щітка з пластмаси, зубці з гуми , або іншого  м'якого матеріалу. Зубці рухомі, вони дуже ніжно масажують шкіру голови при розчісуванні.
Мої відчуття: щітка ідеально вміщується в руку, легка, чудово розчісує навіть вологе волосся, хоча я перед розчісуванням додаю краплю масла для волосся.
Стильна, хоча є дорожній варіант, але і цю можна взяти з собою. Один мінус: після користування такою щіткою, до звичайної не хочеться повертатися)))

Оцінка 5+
Ціна 155 грн
Слідкуйте за оновленнями ВКонтакте

Комментарии

  1. Ответы
    1. Так, звідти замовляла)

      Удалить
    2. Обожнюю Англію!!!!
      А розчіска на вигляд дуже цікава.

      Удалить
    3. А звідки ти її замовляла?хочу сестрі зробити подпрунок

      Удалить
    4. Я думаю, це буде класний подарунок! Ось у цієї дівчини, вона час від часу збирає СП по цим щіткам http://makeup-review.com.ua/threads/1428-sp-bb-cream-aziatskaya-kosmetika-(sasa-com-ebay-testerkorea-com) Хай щастить!

      Удалить
    5. ой, ні, вона Британка)))

      Удалить
  2. да, она классная)) моей уже года два и она еще жива

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. так я у тебя и подсмотрела))) Если Елена рекомендует, значит нужно брать!))

      Удалить
  3. Классная расческа, у меня дорожный вариант, но я еще и оригинальную хочу!
    Заходи в блог helena3000.blogspot.com

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А я хочу дорожній варіант))) Класний блог, приєдналася))

      Удалить
  4. спасибо за пост, думаю о покупке такой расчески, столько хороших отзывов о ней, но не верится что она такая волшебная ;))))
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)