К основному контенту

Тональний мус від Maybelline

Напробувавшись вдосталь ВВ я знову перейшла на тональні основи, скучила)) І, звичайно ж, я не змогла обійти новинку від Maybelline тональну пінку Dream Nude Mousse.
Це мус у балоні, як для пінки для волосся. У мене 020 відтінок рожево-бежевий. Ковпачок звичайний, знімається легко. Носик досить широкий і продукту виходить багато, тому треба давити не з усієї сили, бо натуральний тон набудуть ваші стіни))))
Одного натискання мені вистачає на все обличчя. Спершу здається, що пінка майже без кольору, але при нанесенні він проявляється.
Пінку треба дуже швидко розподілити по обличчю, бо вона застигає і стає трохи липкою і тоді вже мало що вдієш.
Спочатку на обличчі відчувається зволоженість, потім трохи стягує і фініш липкий. 
Згодом просто натуральний вигляд свіжого обличчя. Але для мене надто вже вологе. Тому я наношу пудру, яка разом з пінкою створюють ідеальний тон. Чим вам не ВВ?))
З пудрою
З пудрою не з'являється жирного блиску, натягнутості вже не відчувається
З рум'янами
Вуаля! Дуже рівний тон) Лекге покриття. Все таки на великі "неприємності" краще нанести коректор. Інше добре маскується.
Ну і наостанок фото на вулиці))
Оцінка 4
Ціна 70 грн

Слідкуйте за оновленнями ВКонтакте

Комментарии

  1. Интересно будет попробовать.Давно хотела.спасибо за обзор

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, що читаеш)) Але одразу попереджаю - багато невдоволених саме через липкість продукту, але після пудри все ідеально)

      Удалить
  2. Скажи будь ласка Сонь а шелушіння він не підчеркує?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. о, забула я про саме головне))) абсолютно не підкреслює, навіть згладжує, мабуть, завдяки липкому ефекту

      Удалить
  3. Я навіть не чекала такого чудового результату від Мейбелін! Дійсно нагадує результат після бб.. Соню, а ти давно ним користуєся - пори не забиває?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. сама на очікувала, в мене є також бб від Мейбелін і він гірший, ніж це тон, менш маскує і, мабуть, єдиний його плюс це зволоження. Користуюся більше тижня щоденного використання, мені пори не забиває, хоча я під нього наношу праймер тони моли

      Удалить
  4. Ответы
    1. якщо у покрити матуючою пудрою, то вистачить на 4-5 годин, потім можна промокнути серветкою і все буде ок)))

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous 10 Passion Fruit

Все люди делятся на два типа, те, которые любят помады и те, которые любят блески для губ. Согласны? ;) Я большой поклонник блесков, потом что у меня верхняя губа тонкая и блеск неплохо создает объем. Однажды мне подарили блеск для губ Elizabeth Arden Beautiful Color Luminous в оттенке 10 Passion Fruit.

Мой новый любимчик! Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss SH87

"Что такое хорошо, что такое плохо?" Сегодня я не буду говорить о том, что такое плохо, сегодня обсудим, что такое хорошо =) Тем более герой поста Блеск для губ El Corazon Glamour Shine Lipgloss в оттенке SH87. Забегая наперед, скажу что мне в нем понравилось абсолютно все! Начиная с дизайна упаковки - заканчивая качественными характеристиками. Блески - это моя еще давняя любовь, я лишь недавно перешла на помады, к ним я отношусь строже и в выборе категорична. Не люблю излишней липкости, горький привкус, несвежий аромат и слишком крупных или колючих блесток. По этим принципам и буду оценивать.

Rimmel Apocalips лак для губ. Апокалипсис для губ?

Все девочки такие девочки!) Это утверждение не могу не поддержать, потому что только я увидела лак для губ от Rimmel, сразу же начались восторги, мимимми какая прелесть)) Оттенок совершенно очевидные, любимый нюд на первом месте! Но, к сожалению, лаковой дамой мне побыть, оказалось, не судьба)